تقدیر از پرستاران نمونه ۱۳ بیمارستان منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار از پرستاران نمونه سیزده بیمارستان سطح منطقه تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سه‌شنبه، ۸ آذرماه، هم‌زمان با میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و روز پرستار، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ به همراه آیت‌الله کازرونی، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی از ۳۵ نفر از پرستاران نمونه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تقدیر کرد.

در این دیدار یزدی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (سلام‌الله علیها) و تقدیر از ایثارگری و زحمات دلسوزانه پرستاران، از آنان به عنوان افراد بی‌ادعایی یاد کرد که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می‌کنند و همه تلاش خود را معطوف می‌سازند تا بیماران دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

آیت‌الله کازرونی نیز ضمن ایراد سخنانی، عیادت و رسیدگی به بیماران را صدقه جاریه‌ای دانست که در پیش خداوند دارای اجری عظیم است.

در ادامه شهرداران نواحی ۶گانه منطقه با حضور در بیمارستان‌های سطح منطقه با اهدای گل از زحمات دیگر پرستاران هم تقدیر کردند.

انتهای پیام/

۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 29117

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =