ابلاغ طرح مطالعاتی پدافند غیرعامل به مناطق ۲۲گانه پس از تأیید نهایی

معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: پس از تأیید نهایی طرح مطالعاتی پدافند غیرعامل، این طرح با نظارت عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

رضا بصیری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه پروژه پدافند غیرعامل در حوزه ایمنی تهیه شده است، اظهار کرد: این طرح دو بهره‌بردار دارد که شامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری و سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اعلام اینکه مطالعات آن اواخر سال ۹۹ شروع شد و در تیرماه امسال به اتمام رسید، یادآور شد: داده‌های این پروژه که توسط شرکت نقش غدیر انجام شده، محرمانه بوده و با نقاط حساس شهر تهران سروکار دارد.

وی با اشاره به اینکه خروجی‌های نهایی به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارسال شده است، خاطرنشان کرد: این طرح پس از تایید نهایی، در کارگروه‌های پدافند غیرعامل در سطح شهرداری تهران به تصویب می‌رسد و در ادامه به تصویب دبیرخانه که ریاست آن بر عهده شهردار و دبیری آن بر عهده سازمان پیشگیری و مدیرت بحران خواهد رسید، سپس بر اساس نظارت عالی سازمان پدافند غیرعامل به مناطق ۲۲گانه جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 29144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =