بررسی گزارش حسابرسی ۴ منطقه در جلسه آینده شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص دو مصوبه اخیر شورای شهر تهران در صحن یکصد و یازدهم خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصـد و یازدهمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روزیکشنبه ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: در ابتدای جلسه و قبل از رسیدگی به دستورات جلسه صحن این هفته، احمد صادقی در صحن شورا نطق پیش از دستور خواهد داشت.

سخنگوی شورا با بیان اینکه پس از آن بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص ۲ مصوبه اخیر شورای شهر تهران به عنوان دو دستور نخست خواهد بود، یادآور شد: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیات تطبیق به «اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران» و «اصلاحیه مصوبه فرآیند حمایت از ناشران، موزعین و کتاب فروشان» است که اعضای شورا روند آن را بررسی و موارد لازم را اصلاح خواهند کرد.

نادعلی در پایان با بیان اینکه دستور سوم تا ششم صحن علنی فردا نیز به موضوع حسابرسی از شهرداری مناطق تهران اختصاص دارد، خاطر نشان کرد: مقرر شده تا در جلسه فردا گزارش رسمی حسابرس شورای شهر تهران در خصوص سالهای مالی ۹۶ لغایت ۹۹ مناطق ۲و۴و۶و۱۱ شهرداری تهران از سوی کمیسیون برنامه و بودجه قرائت شود و در خصوص آن بررسی های لازم توسط اعضا صورت بگیرد.

انتهای پیام/

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 29185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =