تجهیز ٧ بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توان‌یابان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان جهت ارتقای سطح دسترسی این افراد به فضاهای شهری خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به "روز جهانی معلولان" گفت: همه افراد در یک جامعه باید بدون وجود محدودیت حق حضور در جامعه و استفاده از امکانات جامعه را داشته باشند و هیچ فردی نباید به دلیل نامناسب بودن تجهیزات شهری از این حق محروم شود.
صیادی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرتهران در راستای احیای حقوق شهروندی این بخش از افراد جامعه،اقداماتی را در سطح طراحی، ساخت و تجهیز فضاهای عمومی و شهری بر اساس وظایف ذاتی سازمان صورت داده است.
صیادی مناسب سازی و تجهیز هفت بوستان پایتخت به مبلمان مخصوص توانیابان را از جمله این اقدامات بر شمرد و افزود: مناسب‌سازی و تجهیز بوستان های شهر یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند موجبات حضور معلولان در سطح جامعه را فراهم کرده که در نهایت باعث افزایش رفاه، آرامش و بالابردن روحیه اجتماعی و مشارکت پذیری این عزیزان شود.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی در این مرحله؛ ۲۱۵ عدد مبلمان شهری ویژه توانیابان شامل نیمکت های مخصوص این افراد به صورت انفرادی و خانوادگی، سطل زباله ویژه، آبخوری ویژه و ... در مجموع هفت بوستان پایتخت از جمله بوستان شهدای وردآورد منطقه ٢١، بوستان معلم منطقه ٢٠، بوستان امام علی (ع) منطقه ١، بوستان سمیه منطقه ٤، بوستان بهار منطقه ٢٢، بوستان مصطفی خمینی منطقه ۱۲ و بوستان امیریه در منطقه ۱۱ نصب شده است.

۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 29190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =