ویژه برنامه جشن لبخند در مدرسه دخترانه طلوع منطقه ۱۹ برگزار شد

ویژه برنامه جشن لبخند با حضور شهردار منطقه۱۹، سرپرست آموزش سازمان ترافیک شهرداری تهران، معاونین اجتماعی و فرهنگی، حمل و نقل ترافیک، رئیس پلیس راهور منطقه، مدیران شهری و دبیر کانون افراد دارای معلولیت در مدرسه استثنایی دخترانه طلوع محله شکوفه برگزار و از افراد دارای معلولیت به عنوان فرشتگان خداوند روی زمین یاد شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان دانش آموزان استثنایی و تبریک این هفته گفت: لحظه های لذت بخش و با نشاطی در کنار شما عزیزان برای مان رقم خورد، بدانید معلولیت محدودیت نیست شما سرشار از عشق و محبت، انسان ترین انسان ها و در واقع فرشتگان خداوند بر روی زمین هستید.
شهردار منطقه با آرزوی سلامتی، سرزندگی و نشاط برای این اقشار گفت: همه کسانی به افراد دارای معلولیت  برای رسیدن به اهدافشان کمک می کنند روحیه انسانی دارند و محبت و عشق را به معنای واقعی تعریف و تمرین می کنند.
در ادامه لیدا مهذب مدیر مدرسه استثنایی دخترانه طلوع ضمن تقدیر و تشکر از حضور شهردار منطقه گفت: افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی دارند و ۱۸۰ دانش آموز این مدرسه نیز از این توانمندی ها مستثنی نیستند.
وی ادامه داد: انتظار داریم مسئولین نه از روی ترحم بلکه با احساس مسئولیت توجه ویژه ای به این افراد و خانواده های آنها کنند تا مسائل پیش رو آنها با مساعدت مرتفع شود.  
براساس این گزارش ویژه برنامه جشن لبخند افراد دارای معلولیت با مشارکت معاونت های حمل و نقل ترافیک و اجتماعی و فرهنگی با اجرای گروه نمایش عروسکی، مسابقه، موسیقی زنده و اهدای جوایز به دانش آموزان همراه بود.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 29194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =