احتمال جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی بدون مجوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید برای مدیریت وضعیت دکل‌های مخابراتی، بهبود آن و همچنین رعایت قوانین، اخذ مجوز و پرداخت عوارض از سوی شرکت‌های مخابراتی تدبیری اندیشیده شود، چرا که ما در این صورت ناچار می‌شویم مصوبه‌ای را تصویب کنیم که دکل‌های بدون مجوز جمع‌آوری شوند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران همچنین در یکصد و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عده ای از اعضای مجلس خبرگان این قانون را پس از انجام مطالعات قانون های اساسی دیگر کشورها به تصویب رساندند. امیدواریم قانون به خوبی اجرا و مردم از اجرای قوانین برخوردار شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دو پارک مناسب سازی شده در روز گذشته افتتاح شد، خاطرنشان کرد: افراد معلول نباید محدودیت داشته باشند و مدیریت شهری برای آرامش و آسایش در زندگی شهری معلولین تلاش کند.

وی همچنین تصریح کرد: بنابر گزارش معاون شهرسازی اقدامات خوبی در راستای مناسب سازی شهر برای استفاده معلولان انجام شده که امید داریم این تلاش ها سرعت بیشتری پیدا کند.

چمران با تأکید بر اینکه بیمه ساختمان باید به انواع بیمه اضافه شود، گفت: در زمان ساخت باید این بیمه به مدت ۱۰ سال انجام شود تا افراد با خیالی آسوده بتوانند مسکن خریداری کرده و در آن اسکان یابند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه وضعیت دکل های مخابراتی در سطح شهر مناسب نیست، یادآور شد: در این زمینه تلاش های زیادی صورت گرفت و ارتباطات خوبی با شرکت های مخابراتی شکل گرفت، اما این اقدامات ادامه پیدا نکرد و در هر فضایی دکل نصب شد. باید برای مدیریت این وضعیت و بهبود آن و همچنین رعایت قوانین، اخذ مجوز و پرداخت عوارض تدبیری اندیشیده شود. ما در این صورت ناچار می شویم که مصوبه ای را تصویب کنیم که دکل های بدون مجوز جمع آوری شوند. کمیسیون ماده ۱۰۰ باید مجوز تخریب این دکل ها را صادر کند.

وی افزود: در فضای میانی خیابان کشاورز دکل نصب شده در حالی که باید با مجوز، نصب دکل انجام شود. شهر ما پر از دکل است و در شهرهای دیگر چنین نیست.

چمران با اشاره به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین تصریح کرد: ما حمایت دولت آمریکا و دیگر دولت های غربی در پوشش دادن جنایات اسرائیل را شاهد هستیم. انگلیس هنوز فکر می کند استعمارگر است اما امروز می بینیم چه شرایط و مشکلاتی دارند و با این حال دست از حمایت از اغتشاش برنداشتند. دشمن تلاش کرد مردم را از اتحاد دور کرده و تنفر و انزجار را در مردم به وجود بیاورند، اما خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاد؛ هرچند برخی چشم و گوش بسته به دام حیله های دشمن افتادند که این انتظار نمی رفت.

انتهای پیام/

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 29206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =