آماده‌باش عوامل خدمات شهری در نقاط آبگیر و حساس منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ گفت: همزمان با آغاز بارندگی ها، عوامل خدمات شهری با استفاده از تجهیزات انفرادی در نقاط آبگیر، حساس و پر تردد به صورت آماده باش حضور دارند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : با ورود سامانه بارشی باران جهت جلوگیری از بروز برخی مشکلات در سطح شهر و عمدتا در زمینه تردد شهروندان، نیروهای خدمات شهری با گشت زنی و کنترل موارد احتمالی نسبت به هدایت آبها به کانال ها و انهار و استقرار عامل ثابت کارگری در نقاط حساس و آبگیر اقدام کردند.
او افزود: با توجه به بارش های امروز، کنترل و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت : پیش از این نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری ازآبگرفتگی و  آب ماندگی های احتمالی در معابر این منطقه صورت گرفته که از جمله آن ها، لایروبی مستمر انهار روباز و روبسته برای هدایت آب های سطحی، حذف زوائد فیزیکی بستر مسیل منوچهری، لایروبی و پاکسازی شبکه جمع آوری آبهای سطحی پادگان دوشان تپه، لوله سپتیک کانال پیروزی ورودی کانال ها و حفر چاه جذبی  بوده است.
محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه با توجه به انباشت زباله در معابر و نهرها،   پاکسازی  ولایروبی مستمر کانال ها و مسیل ها  می تواند آبگرفتگی های احتمالی در زمان بارش را کاهش دهد، خاطر نشان کرد : با اقدامات به موقع عوامل خدمات شهری منطقه ۱۳ در لایروبی مسیل ها و ورودی کانال های اصلی، منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مشکلی در خصوص آبگرفتگی و طغیان احتمالی در این منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام 

۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 29224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =