امکان تبدیل خیابان سید مصطفی دعوتی به پیاده‌راه گردشگری

سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران گفت: یکی از برنامه‌های قابل پیگیری در حوزه گردشگری، تبدیل بخشی از خیابان مصطفی دعوتی به پیاده‌راه است؛ این طرح می‌تواند به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های ۱۴۰۲ در منطقه ۱۰ پیگیری و اجرا شود.

امیر قاسمی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: لازم است در منطقه ۱۰ به دلیل تراکم جمعیت، فضاهای شهری مستعد گردشگری احصا شود تا مجموعه های جدید تفریحی و گردشگری در این محدوده راه اندازی شود.

وی افزود: راه اندازی بوستان مادر و کودک باغ نظر که در شنبه هفته جاری با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید، باعث ایجاد توسعه فضای سبز و گردشگری در این منطقه شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران اظهار کرد: همچنین مناسب سازی این مجموعه جهت استفاده اقشار معلول و کم توان نیز اتفاق خوبی بود که در این بوستان صورت گرفت.

قاسمی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری در منطقه ۱۰ بیان کرد:  باز آفرینی موزه هفت چنار با توجه به قدمت و پتانسیلی که دارد، از جمله برنامه های ستاد گردشگری تا پایان امسال است که اجرایی می شود و لازم است در جهت معرفی بهتر این موزه از سوی شهرداری منطقه اقدام شود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های قابل پیگیری در حوزه گردشگری، تبدیل بخشی از خیابان مصطفی دعوتی به پیاده راه است؛ این طرح می تواند به عنوان یکی از مهمترین برنامه های ۱۴۰۲ در منطقه ۱۰ پیگیری و اجرا شود.

سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر در خیابان مصطفی دعوتی خودروها تردد می کنند، تاکید کرد: باید با بررسی های کارشناسی راهی برای توقف ورود و تردد خودروها به این خیابان در نظر گرفته شود تا در نهایت به یک مسیر پیاده راه و گذر گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 29272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =