برگزاری اختتامیه نخستین دوره لیگ بازی‌های افراد دارای معلولیت پایتخت

 مرحله نهایی نخستین دوره از لیگ بازی‌های افراد دارای معلولیت با حضور حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران و نصراله آبادیان شهردار منطقه۷،برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت ،حمید صاحب  گفت: همزمان با روز جهانی افراد دارای معلویت مرحله نهایی این بازی ها به میزبانی منطقه ۷،در مجموعه ورزشی پیام برگزار شد. 

او افزود: تسهیل شرایط به منظور حضور و مشارکت اجتماعی معلولان در جامعه و افزایش نشاط در آنان مهمترین رویکرد اداره کل سلامت در ارائه خدمات به این گروه از جامعه است و در این راستا برگزاری نخستین لیگ بازی های افراد دارای معلولیت با حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر از جامعه افراد دارای معلولیت از تاریخ ۹ مهر ماه و همزمان با روز جهانی ناشنوایان آغازشد.

حمید صاحب گفت: همچنین اجرای لیگ نشاط افراد دارای معلولیت با هدف فرهنگ سازی و ارتقاء سطح سلامت آنان ویژه تمامی انواع معلولیت‌ها نظیر: افراد دارای معلولیت جسمی- حرکتی نشسته و ایستاده ، ناشنوایان و کم شنوایان، نابینایان و کم بینایان، افراد دارای معلولیت ذهنی، کوتاه قامتان، افراد دارای اختلال طیف اتیسم و سندرم داون به صورت منطقه ای با همکاری کانون معلولان محلات شهر تهران و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان برگزار شد. 

مدیرکل سلامت شهرداری تهران افزود:مرحله نهایی این بازی ها نیز با حضور تعداد بیش از یکصد نفر شرکت کننده و پس از برگزاری مسابقات در۸ گروه به تفکیک زن ومرد برگزار شد و نفرات اول تا سوم (مجموعا ۴۸ نفر) به عنوان منتخب این‌دوره ازرقابت ها معرفی شدند. 

در این‌دوره از مسابقات مناطق ۲۲، ۱۴، ۱۶ و ۷ به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.همچنین از شهردار منطقه ۷توسط مدیر کل سلامت شهرداری تهران تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 29294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =