پیشگیری از لغزندگی معابر در غرب تهران/ تردد روان در ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی منطقه ۲۲

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به کاهش دما و بارش نزولات آسمانی از اقدامات گسترده عوامل حوزه خدمات شهری در معابر این منطقه خبر داد و گفت: تمامی معابر بزرگراهی، اصلی و فرعی منطقه به شکل شبانه روزی مورد پایش قرار گرفته و اقدامات لازم انجام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حمیدرضا حاجوی  اظهار داشت: ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه ها شن و نمک فراهم شده است.

وی افزود: در تمامی تقاطع ها و حاشیه بزرگراه ها بسته های شن و نمک مخلوط فراهم شده تا در هنگام وقوع بارش برف به سهولت مورد استفاده عوامل حوزه خدمات شهری و شهروندان قرار گیرد.

حاجوی ادامه داد: در حال حاضر تردد روان در بزرگراه های شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان شمال، آزادراه تهران_کرج و ابتدای آزادراه تهران _شمال برقرار است.

شهردار منطقه به استقرار نیروهای خدمات شهری در تقاطع های پرتردد نیز اشاره کرد و گفت: نیروهای حوزه خدمات شهری در میادین و تقاطع های پرتردد با تجهیزات مستقر هستند تا در هنگام آبگرفتگی اقدام به رفع آن کنند، همچنین پیشگیری های مناسبی برای رفع آب گرفتگی صورت گرفته است.

انتهای پیام

۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 29298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =