ضرورت هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت‌رسان در اجرای طرح‌های توسعه شهری زیرساختی

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۹ گفت: در جلسه کمیته حفاری به تعامل مثبت بین شهرداری منطقه و دستگاه های خدماتی منطقه از جمله شرکت گاز، آب و فاضلاب، برق و مخابرات در راستای رفع چالش های موجود در زیرساخت‌های تاسیسات شهری تأکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی گفت: با توجه به اسناد نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران دستگاه های خدماتی ضمن هماهنگی کامل با نواحی پنجگانه مکلف به رعایت استانداردهای حفاری در سه مرحله قبل، حین و بعد از اجرا هستند.
او ادامه داد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه برای اجرای طرح های توسعه شهری زیر ساختی قبل از شروع عملیات زیرسازی و آسفالت نو معابر، هماهنگی لازم فی مابین دستگاه های خدماتی با شهرداری منطقه انجام شود.همچنین براساس اسناد ابلاغی، دستگاه های خدمات رسان ملزم هستند به فوریت و به منظور جلب رضایت شهروندان نسبت به ایمن سازی محل حفاری و مرمت اصولی آن اقدام کنند.  
به گفته این مسئول نهادهای خدمت رسان در راستای پیشگیری از سوء استفاده متصرفان املاک و ساخت و سازهای غیر مجاز، از ارائه هرگونه حق انشعاب قبل از استعلام از شهرداری منطقه و صدور مجوز حفاری مردمی در سامانه تهران من خودداری کنند.
براساس این گزارش جلسه کمیته حفاری منطقه ۱۹ با حضو رئیس توسعه شهری و زیر ساخت منطقه، نمایندگان معاونت حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، روابط عمومی، رؤسای فنی و ترافیک نواحی پنجگانه و نمایندگان دستگاه های خدمت رسان برگزار شد.

انتهای پیام
 

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 29312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =