اجرای برنامه‌های سلامت‌محور در مراکز نگهداری معلولین منطقه ۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای برنامه های متنوع و سلامت محور در سطح منطقه به مناسبت هفته ملی افراد دارای معلولیت در مراکز نگهداری معلولین خبر داد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، اسمعیل قضاتلو با اشاره به فرارسیدن هفته ملی افراد دارای معلولیت که از ۱۲آذر آغاز و تا  ۱۸ ادامه دارد گفت: اداره سلامت  این منطقه اقدام به اجرای برنامه های متنوع و سلامت محور در سطح محلات کرده است.

او به اجرای فراموز سیار با مشارکت مدیران محلات در مراکز نگهداری معلولین منطقه اشاره کرد و گفت: با آغاز هفته افراد دارای معلولیت ، فراموز سیار با حضور در مراکز نگهداری معلولین نظیر مدارس باغچه بان ، پسرانه ابتدایی سروش ، دخترانه صیاد شیرازی و پویش ، نابینایان نرجس ، مراکز نگهداری نارمک ، شهید بهشتی ، گلها و مدرسه استثنایی امید اقدام به اجرای نمایش موزیکال کرده است.

معاون شهردار این منطقه با تشریح دیگر برنامه های این هفته افزود: همچنین بازدید از مدارس و مراکز نگهداری معلولین به منظور رفع مشکلات این اماکن  و اعزام برندگان مسابقه لیگ افراد دارای معلولیت به مرحله نهایی مسابقات در این هفته صورت گرفته است.

قضاتلو از نشست مدیران ارشد منطقه با دبیران کانون معلولین محلات و نخبگان هنری ورزشی دارای معلولیت خبر داد و افزود : در این نشست مقرر شد مقامات ارشد منطقه ۴ در ساختمان شهرداری این منطقه با دبیران کانون معلولین محلات و جمعی از نخبگان ورزشی ، هنری دیدار و گفتگو داشته باشند.

انتهای پیام 

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 29325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =