تقدیر ازمسئولین خانه‌های دوام و ایمنی و تشکیل گروه دوام در مساجد منطقه ۱۵

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت روز داوطلب در محلات ۱۹ گانه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی گفت: ویژه برنامه های متنوعی به همت مدیریت بحران منطقه  همزمان با روز جهانی داوطلب و با هدف خدمت‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان در محلات ۱۹ گانه برگزار شد.

او به برگزاری  نشست ماهانه مسئولان خانه های دوام و ایمنی محلات منطقه  با حضور سرپرست اداره هماهنگی و امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اشاره کرد و افزود: این نشست با هدف بررسی اقدامات صورت گرفته، ارائه پیشنهادات و راهکارهای اجرای برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۱، توسعه آموزش و بالا بردن سطح آگاهی شهروندان در قالب برگزاری پویش آموزش همگانی شهر آماده و ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان مدارس متوسطه سطح منطقه و همچنین بررسی و رفع مشکلات و چالش های خانه های دوام و ایمنی برگزار شد.

براتی با اشاره به اینکه  دراین جلسه از ۱۹ مسئول خانه های دوام و ایمنی محلات منطقه ۱۵ تجلیل و تقدیر شد، افزود: این اقدام باعث افزایش انگیزه و تعامل، همکاری و هماهنگی فی ما بین خواهد شد .

او به تشریح دیگر اقدامات این ستاد پرداخت و گفت: تشکیل گروه دوام مساجد در محلات افسریه جنوبی، کیانشهر شمالی و جنوبی و مشیریه، برگزاری مانور زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری در مدارس جهاد دختران و پسران، برگزاری مانور دور میز با هدف بررسی انواع سناریو ها در زمان بحران احتمالی با حضور اعضای تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه در شهرداری ناحیه ۳ از جمله این اقدامات است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰۰ شهروند در گروه های دوام منطقه عضو هستند.

او اظهار امیدواری کرد: با برگزاری برنامه های آموزشی و مانورهای تخصصی آمادگی لازم در مواجه با بحران های احتمالی حاصل شود.

انتهای پیام 

انتهای پیام//

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: 29329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =