۳ معبر اصلی منطقه ۱۴ مناسب‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۴ از مرمت و مناسب سازی ۳ محور و معبر اصلی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه برای ارتقای رضایت شهروندان از فضاهای شهری و ایجاد فضایی مطلوب زندگی همه گروه های شهروندی، مناسب سازی معابر و فضاها را در دستور کار دارد، از مرمت و مناسب سازی ۳ معبر عبوری مهم در منطقه خبرداد.

سالاری پور افزود: بر این اساس عملیات مرمت و مناسب سازی در خیابان های شهید محلاتی و نبرد و ابوذر به مساحت ۴ هزار مترمربع انجام شد.

وی همچنین به عملیات همسطح سازی در تقاطع ها با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد اشاره کرد و گفت: این عملیات در ابوذر حد فاصل خیابان پیروزی تا خیابان ده حقی به طول ۱۸۰۰ متر مربع، حد فاصل نبرد تا ده حقی، به طول ۱۳۰۰ متر انجام شده است.

شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه مناسب‌سازی فضاهای شهری برای همه اقشار از جمله گروه‌های خاص و افراد دارای معلولیت اهمیت زیادی دارد، از برنامه ریزی برای اجرای عملیات مناسب سازی فضاهای شهری برای این قشر خبرداد.

به گفته او تا کنون بیش از ۲۹ هزار متر مربع مسیر بساوایی(عملیات کفپوش شیاری) و بیش از ۱۳ هزار متر بتن درجا برای همسطح سازی و مناسب سازی تقاطع ها و معابر ویژه توانیابان انجام شده است.

انتهای پیام 

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 29332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =