آخرین خبر از افتتاح ۴ ایستگاه مهم متروی تهران / آدرس و مشخصات ایستگاه‌های جدید

مجری خط ۶متروی تهران از افتتاح ۴ ایستگاه مهم متروی تهران تا آخر سال خبر داد.

به گزارش شهر، علی مزینانی با اشاره به آخرین وضعیت ۴ ایستگاه میدان هفت‌تیر، میدان‌ولیعصر(عج)، پارک‌لاله و ایستگاه خیابان کارگر واقع در خط ۶ متروی تهران گفت: این ایستگاه‌ها طبق برنامه درحال اجرای فعالیت‌های ساختمانی است؛ در زمینه تامین تجهیزات اما در انتظار تامین‌تقدینگی هستیم که طبق برنامه قرار است تا آخر همین ماه منابع مالی تامین شود.

او با تاکید بر این که شارژ مالی در آذرماه ضروری است، گفت: بر همین‌اساس، جلسات مستمر و نتیجه بخشی با بانک شهر در حال برگزاری است و در صورت تامین به موقع مالی، قطعا این چهار ایستگاه تا آخر سال افتتاح می‌شوند و در اختیار شهروندان قرار می گیرند.

مزینانی با بیان اینکه دو ایستگاه از این ایستگاه‌ها تقاطعی هستند، بیان کرد: ایستگاه هفت تیر با خط یک و ایستگاه ولیعصر با خط ۳ مترو تقاطع دارند.

مجری خط ۶ متروی تهران در پایان درباره موقعیت مکانی این ایستگاه‌ها گفت: ایستگاه بوستان لاله در بلوار کشاورز، روبه روی خیابان قدس واقع شده است و  ایستگاه کارگر هم در تقاطع خیابان هیات، بالاتر از تقاطع کارگر و فاطمی قرار دارد. دو ایستگاه دیگر هم در میدان ولیعصر و میدان هفت تیر هستند.

منبع: همشهری‌آنلاین

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 29335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =