آماده‌سازی تجهیزات و ادوات برف‌روبی در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از انجام عملیات آماده سازی تجهیزات و ادوات برف روبی در این محدوده غربی تهران خبر داد و گفت: این عملیات فردا چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس به اجرا در می آید.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی شامل  بزرگراه آزادگان به عنوان محور کمربندی شهر تهران ، آزادراه تهران _ کرج، بزرگراه  شهید خرازی و شهید همدانی در این منطقه وجود دارد که به نوعی مسیرهای پرتردد خودروهای هموطنان به حساب می آید.

وی افزود: برای اینکه در هنگام بارش برف مشکلی در تردد خودروها به وجود نیاید، هشت سایت برف روبی با امکانات و تجهیزات مناسب در این منطقه برپا شده است.

علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه نیز در این باره گفت: ۷۰ دستگاه خودرو (تخصصی و غیر تخصصی) و ۵۰۰ نیروی خدمات شهری و فضای سبز برای برف روبی و برف تکانی درختان پیش بینی شده است.

وی افزود: حدود دو هزار کیسه شن و نمک در معابر و رمپ و لوپ ها در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

علی بخشی ادامه داد: بزرگراه های شهید خرازی ، ضلع شمال و جنوب بزرگراه آزادگان ، شهید همدانی و فهمیده، معابر مهم ورودی غربی پایتخت محسوب می شوند؛ بنابراین برف روبی آنها در اولویت اقدامات قرار گرفته است.

انتهای پیام

۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 29347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =