حمایت از فعالیت‌های اجتماعی افراد دارای معلولیت در منطقه۱۳

شهردار منطقه۱۳ در نشست صمیمانه با دبیران کانون افراد دارای معلولیت از اختصاص مکانی برای دورهمی افراد دارای معلولیت به منظور فعالیت های اجتماعی و ایجاد فرصت برای اشتغالزایی این عزیزان خبر داد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به مناسبت هفته ملی معلول، نشست صمیمانه شهردار منطقه۱۳ با ۱۲ دبیر کانون افراد  دارای معلولیت  در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار و به مسائل و دغدغه های این عزیزان رسیدگی شد.

در  این جلسه،   محمد هادی علی‌احمدی ضمن استماع درخواست های معلولان  گفت : برای تسهیل در رفت و آمد هر چه بهتر افراد دارای معلولیت  در محدوده، بازدید میدانی از نقاط مورد نیاز به ویژه خیابان پیروزی با حضور دبیران کانون معلولان صورت بگیرد تا مناسب سازی ها مطابق با نیاز  و خواسته افراد دارای معلولیت و به شکل دقیق انجام شود.

 شهردار منطقه۱۳  تاکید کرد : با توجه به مناسب سازی  تعدادی از سرای محلات، ساختمان های باقی مانده  نیز هر چه سریعتر برای رفت و آمد افراد دارای معلولیت مناسب سازی شوند.

 محمد هادی علی‌احمدی   اظهار داشت : مسیر های تردد دبیران و افراد دارای معلولیت ساکن منطقه بررسی و مشکلات موجود برای رفاه حال این عزیزان رفع می شود.

فرهنگسازی موضوعات مربوط به افراد دارای معلولیت از قبیل رعایت حق تقدم و عدم توقف در  جای پارک خودرو از طریق نصب بنر  و علائم در سازه های شهری  از دیگر  تاکیدات شهردار منطقه  در این جلسه بود.

 شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: در نظر داریم محلی برای فعالیت اجتماعی و دورهمی افراد دارای معلولیت فراهم کنیم تا ضمن فعالیت اجتماعی، فرصتی برای اشتغالزایی از طریق برپایی بازارچه موقت فراهم شود.

 در این جلسه،   افراد دارای معلولیت ضمن تشکر از نگاه ویژه شهردار منطقه به مسائل معلولان و به تبع آن مناسب سازی شهر، مشکلات خود را با شهردار منطقه در میان گذاشتند. در پایان شهردار منطقه با اهدای لوح تقدیر، از زحمات  دبیران  کانون های افراد دارای معلولیت  تجلیل کرد.

انتهای پیام 

۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 29391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =