آغاز مسابقات فوتسال بانوان «جام ریحانه» در بوستان «بهشت مادران»

نخستین دوره مسابقات «جام ریحانه» بزرگداشت «شهیده محبوبه دانش» به میزبانی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در بوستان «بهشت مادران» از روز پنجشنبه ۱۷ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛ بوستان «بهشت مادران» با مشارکت هیات فوتبال استان تهران رقابت فوتسال بانوان با عنوان «جام ریحانه» را با حضور ۲۴ تیم در ۶ گروه شروع می‌کند.

نخستین بازی این دوره از رقابت‌های فوتسال بانوان «جام ریحانه» با بازی تیم‌های پیشتاز و سورن از ساعت ۱۰ صبح خواهد بود و ساعت‌های ۱۰:۴۵، ۱۱:۳۰، ۱۲:۱۵، ۱۳:۰۰ و ۱۳:۴۵‌تیم‌های دیگر به رقابت خواهند پرداخت تا ۲۲ آذر ماه در دور نخست تیم‌های برنده به دور بعد راه پیدا کنند.

در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ آذرماه نیز ۱۶ تیم صعود کرده در ساعت‌های ۱۰:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ به رقابت خواهند پرداخت تا ۸ تیم به دور سوم صعود کنند.

جمعه ۲۵ آذر ماه ۸ تیم راه یافته به این دوره در ساعت‌های  ۱۰:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ در مقابل یک دیگر قرار گرفته تا ۴ تیم به دوره چهارم و نیمه نهایی راه یافته و ۲۶ آذر ماه برای راه یابی به فینال مسابقات در ساعت‌های ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ به رقابت بپردازند.

در نهایت نیز دو تیم راه یافته به فینال روز ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۰:۳۰ در مقابل یک دیگر قرار می‌گیرند تا برنده این جام مشخص می‌شود.

برای تماشای نزدیک این رقابت‌ها می‌توانید در ساعت‌های اعلام شده به آدرس اتوبان حقانی شمال، بوستان بهشت مادران، مجموعه ورزشی شهیده محبوبه دانش مراجعه کنید.

انتهای پیام 

۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 29398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =