زمین‌های تولیت را برای ساخت مسکن در اختیار شهرداری قرار می‌دهیم

تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از سرعت عمل شهرداری تهران در اجرای طرح‌های محرک توسعه در شهرری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در آیین آغاز ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن گفت: از شهردار تهران و شورای شهر و تمام عزیزانی که در این پروژه سهیم بودند، تشکر می کنم؛ امروز این پروژه آغاز می شود و امیدوارم در موعد مقرر تمام شود تا مردم بتوانند استفاده کنند.

وی افزود: خداوند از انسان ها خواسته تا زمین را آباد کنند و در روایات است که در زمان ظهور حضرت مهدی(عج) جایی را پیدا نمی کنند که آباد نشده باشد.

وی بیان کرد: همچنین اسلام با فقر به شدت مبارزه می کند؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند ۴ چیز پشت انسان را می شکند که یکی از آنها فقری است که صاحب آن راه چاره ای برای رفع آن ندارد.

قاضی عسکر با بیان اینکه اگر اشتباهاتی در مدیریت وجود دارد، قابل اصلاح است، یادآور شد: ابتدای سال رهبر معظم انقلاب گفتند موانع را از مقابل کسب و کار مردم بردارید؛ ایشان ۴ سال است شعار سال را در زمینه اقتصادی انتخاب می کنند و از شرکت های دانش بنیان حمایت کرده اند و اکنون ۸هزار شرکت دانش بنیان داریم و این نشان از توجه به کسب و کار و جوانان است.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی همه بهره مند هستند و نباید فاصله زیادی بین شمال و جنوب تهران وجود داشته باشد.

تولیت آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه گفت: کمیسیونی در شهرری تشکیل دادیم و طرح هایی که در این محدوده می خواهد اجرا شود را بررسی می کنیم؛ یکی از طرح ها ساخت مسکن بود و قبول کردیم که زمین های مربوط به تولیت را در اختیار شهرداری تهران برای ساخت مسکن قرار دهیم.

وی افزود: خدا را شکر پروژه های ساخت مسکن مانند نفرآباد، دارالشفای حرم و پارکینگ حرم در حال اجراست.

قاضی عسکر درباره زمان افتتاح این پروژه ها ادامه داد: عنوان کرده اند که این پروژه در ۲ سال تکمیل شود و روزی که ببینیم مردم در این خانه ها ساکن می شوند، آن روز برای ما روز شادی است.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 29435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =