برنامه‌ریزی فرهنگی برای دهه هشتادی‌های منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: ویژه برنامه های فرهنگی برای دهه هشتادی منطقه ۱۵ در قالب طرح گام دوم نسل چهارم در حال اجراست.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی گفت: ویژه برنامه های دهه هشتادی با محوریت توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب به منظور دریافت و اجرای ایده ها و پیشنهادات این قشر و در راستای هویت بخشی به نوجوانان و جوانان دهه هشتادی از شهریور ماه در مدارس منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گفته او؛ در این طرح بزرگ جهادی و فرهنگی تلاش کردیم از ظرفیت، پتانسیل و ایده های خلاقانه و نوآورانه دانش آموزان استفاده کنیم و برنامه ها را براساس نظر و پیشنهاد خود نوجوانان  بصورت ابتکاری پیش ببریم.

رجبی با اشاره به اینکه حضور جوانان در این گام فرصت ارزشمندی است تا بتوان از همت، تلاش و پشتکار ایشان در اجرای برنامه های خلاقانه، ابتکاری، نوآورانه بهره جست افزود: ۶ مدرسه دخترانه و پسرانه در دوره های اول و دوم در این طرح تحت پوشش هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به تشریح برنامه های اجرا پرداخت و افزود: برپایی موکب های مناسبتی توسط دانش آموزان داوطلب، برپایی اردو های زیارتی، فرهنگی، علمی با نظر دانش آموزان، تشکیل گروه های مجازی گفتگو،  برپایی مسابقات و پویش های فرهنگی در فضای مجازی، برپایی گذر پاییزی و ... از جمله این برنامه هاست.

 رجبی در پایان با اشاره به اینکه در این سلسه برنامه های فرهنگی سعی کردیم نظر و پیشنهادات مخاطبان را در برنامه ریزی مدنظر قرار دهیم اظهار امیدواری کرد: با اجرای این مجموعه برنامه های فرهنگی متنوع شاهد ارتقای روحیه و شادابی نوجوانان و جوانان باشیم.

انتهای پیام//


 

۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 29438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =