ابلاغ دستورالعمل‌ ایمنی سازمان آتش‌نشانی به پاساژ الزهرا(س)

پس از بازدید شهردار منطقه ۱۱ تهران از پاساژ الزهرا(س) و تشکیل کمیته ایمنی، دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی با پیگیری این منطقه به کسبه و مالک پاساژ ابلاغ شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛در پویش قدم به قدم؛ شهردار منطقه۱۱ تهران از مجتمع تجاری الزهرا (س) بازدید کرد. پس از این بازدید و آگاهی از وضعیت ایمنی پاساژ، برخی کسبه این پاساژ به منظور همکاری و رفع موانع در کمیته ایمنی منطقه۱۱ حاضر شدند و برای ایمن سازی  پاساژ اعلام آمادگی کردند .
شهردار منطقه ۱۱ در دیدار با کسبه پاساژ الزهرا گفت : پاساژ الزهرا(س) از جمله ساختمان های تجاری منطقه۱۱ است که جدای از تخلفات مرتبط با موضوعات شهرسازی؛ از نظر ایمنی نیز دچار مسائلی است که باید به آنها توجه شود.البته اولویت ما رسیدگی به موضوعات ایمنی خواهد بود، از این رو مقرر گردید تا دستور العمل ایمن سازی سازمان آتش نشانی با پیگیری معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه به کسبه و مالک ابلاغ شود.
محمد موسوی ادامه داد : با ابلاغ دستور العمل های ایمنی سازمان آتش نشانی منتظر اقدام عملیاتی و جدی کسبه و مالک محترم هستیم و انتظار داریم همراه با تسهیلگری و کمک مدیریت شهری؛ آنها نیز با عزم جدی به رفع موضوعاتی که ایمنی پاساژ را مختل کرده اقدام کنند .

شهردار منطقه ۱۱ افزود: پس از پیگیری های مربوطه؛ جمعی از کسبه این پاساژ در منطقه حاضر شدند و برای ایمن سازی اعلام آمادگی کردند و از شهرداری درخواست تسهیلگری داشتند .
موسوی در انتها خاطر نشان کرد: در بازدیدهای میدانی در سطح منطقه با عنوان پویش قدم به قدم در محله؛ به مجتمع های تجاری سر می‌زنیم و تذکرات شفاهی لازم را برای رعایت موارد ایمنی به کسبه می دهیم و تمامی موضوعات مرتبط را نیز در کمیته ایمنی منطقه؛ احصا و بررسی می کنیم .

انتهای پیام 

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 29491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =