مدارس تهران، نوسازی می‌شوند

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس با همکاری شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است.

به گزارش شهر، ۱۵ آذرماه بود که جلسه مقدمات تهیه سند همکاری وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی با موضوع مولدسازی سرمایه‌های آموزش و پرورش با رویکرد نوسازی و توسعه فضاهای آموزشی و همچنین تولید مسکن برای فرهنگیان، با حضور شهردار تهران و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

زاکانی در این دیدار ضمن اعلام آمادگی شهرداری تهران برای همکاری با ارکان تعلیم و تربیت گفت: درباره مدارس حداقل خدمت ما، کمک به بازسازی مدارس است.

در همین راستا؛ مهدی هدایت و در خصوص اقدامات شهرداری تهران در حوزه افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی مدارس عنوان کرد: در این حوزه با رویکرد افزایش سرانه‌های آموزشی تهران و نوسازی و ایمن‌سازی مدارس کار را پیش می‌بریم و هدف این است که از ظرفیت وزارت آموزش و پرورش در شهر تهران استفاده و ارزش افزوده ایجاد کنیم تا این ارزش افزوده را وارد افزایش سرانه‌های آموزشی و نوسازی واحدهای آموزشی کنیم.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: در حال حاضر چند صد مدرسه در شهر تهران وجود دارد که متأسفانه ناایمن است و احتمالاً تا هفته‌های آینده این تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش امضا خواهد شد؛ رویکرد شهرداری تهران صرفاً این است که به آموزش و پرورش کمک کند تا سرانه‌های آموزشی تهران افزایش پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 29515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =