مدیریت شهری باید به نیازهای افراد دارای معلولیت توجه داشته باشد

همزمان با فرارسیدن هفته جهانی افراد دارای معلولیت و به منظور تکریم و تقدیر از این عزیزان نشستی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ٧ و منتخبین اعضای کانون های افراد دارای معلولیت و نخبگان معلول هنری و ورزشی برگزار شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٧، محسن راجی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ گفت: مدیریت شهری همواره تلاش می کند تا با برنامه ریزی و سازماندهی امکانات و هدایت آنها در محدوده منطقه، شاخص های زندگی را در ابعاد مختلف اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی با هدف دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار و با همکاری تمامی بخشهای دولتی موثر و ذیربط ارتقاء دهد.

وی تاکید کرد: برای دستیابی به این مهم ، مدیریت شهری باید به نیازها و شرایط همه افراد به ویژه گروه های خاص نظیر افراد دارای معلولیت نیز توجه داشته باشند از همین رو توجه به جامعه معلولان در برنامه ریزی های شهری از رویکرد های مهم عدالت محور در مدیریت شهری محسوب می شود.

گفتنی است در این جلسه هرکدام از مدعوین به بیان نقطه نظرات و مشکلات موجود به ویژه در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری پرداختند و درخواست رسیدگی ویژه به امور معلولان را از مدیران منطقه داشتند.

انتهای پیام

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 29537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =