۱۴واحد صنفی آلاینده در منطقه ۸ تعطیل شد

شهردار منطقه هشت با اشاره به صدور دو هزار و چهار رای تمهید برای واحدهای صنفی فعال در منطقه هشت گفت: در ۶ ماهه نخست سال نیز از ۳۵۰ واحد صنفی بازدید دوره ای به عمل آمده است که از این میزان ۱۴ واحد به علت رعایت نکردن مقررات لازم تعطیل شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه هشت شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه با بیان اینکه در این محدوده از شهر هیچ صنف مزاحم و آلاینده ای که مشمول طرح انتقال از شهر باشد وجود ندارد، گفت: پیش از این آهن فروشی ها و کارخانه های شرق تهران که عموما کارخانه های صنعتی بزرگ مانند چوب بری و نجاری های بزرگ و قفل سازی و ... بودند به خارج از شهر انتقال داده شدند.

تنهایی از تعطیلی ۱۴ واحد صنفی مزاحم و آلاینده در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این اقدام نتیجه بازدید از ۳۵۰ واحد صنفی بوده که به صورت دوره ای در منطقه صورت می گیرد.

او همچنین از وجود دو هزار و چهار رای تمهید برای واحدهای صنفی این منطقه خبر داد و گفت: این واحدها به طور مستمر بازدید می شوند و در صورتی که مفاد رای و تمهیدات لازم توسط واحد صنفی رعایت شود اجازه ادامه فعالیت به آنها  داده می شود.

به گفته او در بازدیدها مشکلات واحدهای صنفی در کاربرگ ها ذکر می شود در صورتی که در مدت زمان مشخص شده رفع نشود اخطار داده و در مرحله بعدی تعطیل می شود.

شهردار منطقه هشت با بیان اینکه بافت این منطقه بیشتر مسکونی است، تصریح کرد: چهار محور مهم تجاری – داری منطقه هشت شامل خیابان شهید دکتر آیت، خیابان شهید آیت الله مدنی(نظام آباد)، خیابان جانبازان(گلبرگ) و خیابان دماوند است که دارای پراکندکی در کاربری های تجاری و اداری است.

به گفته تنهایی خیابان سمنگان نیز یکی دیگر از محورهایی است که پراکندگی بافت اداری تجاری و مسکونی دارد.

انتهای پیام 

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: 29550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =