عملکرد دیرهنگام کمیته محیط زیست در مورد آلودگی هوا

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه کمیته محیط زیست استان تهران پیرامون آلودگی هوا گفت: قرار شد این کمیته وظایف هر دستگاه را مشخص و در جلسه آتی اعلام کند.

به گزارش شهر، در حالی‌که بر اساس قانون هوای پاک که پنج سال از تصویب آن می‌گذرد، وظایف همه دستگاه‌ها و نهادها در حوزه هوای پاک احصا و ذکر شده، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران عنوان کرده است که کمیته محیط زیست استان تهران همچنان وظایف دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را در خصوص آلودگی هوای پایتخت احصا نکرده است!

حسین نظری در خصوص اقدامات شهرداری تهران پیرامون آلودگی هوای پایتخت اظهار کرد: هفته گذشته کمیته محیط زیست استان تهران با حضور استاندار تهران تشکیل شد و عمده موضوعی که در آن جلسه از سوی استاندار مورد تاکید قرار گرفت، این مساله است که وظایف هر نهادی مشخص شود تا وارد گام‌های عملی شویم؛ چرا که در خصوص آلودگی هوا در سال‌های متمادی صحبت‌های زیادی شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در آن جلسه مقرر شد تا هر ارگان و مجموعه‌ای که در حوزه کاهش آلودگی هوا مسئول است، اقدامات آن احصا شود و در خصوص اقدامات صحبت شود.

وی اظهار کرد: جلسه مورد اشاره مربوط به هفته گذشته است و بحث خاصی برای امروز و فردا صورت نگرفت و در این جلسه بیشتر در خصوص اقداماتی که می‌تواند کاهش آلودگی هوا را در بر داشته باشد، صحبت شد.

نظری در پایان تصریح کرد: قرار شد کمیته محیط زیست وظایف هر دستگاه را مشخص کند و در جلسه آتی اعلام کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 29574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =