اجرای بیش‌از صد دیوار نگاره در یک سال گذشته/ رونمایی از یادمان شهدای هشت‌سال دفاع مقدس

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از اجرای بیش از یکصد دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش شهر، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با اشاره به دیوارنگاره‌های تهران اظهار کرد: در یک سال گذشته دیوارنگارهای متعددی با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی توسط سازمان بر جداره ها و دیواره‌های فضای شهری تهران نقش بسته است.

صیادی گفت: در این مدت بیش از یکصد دیوارنگاری اجرا شده است، گفت؛ در این‌ میان آثار متعددی از پیشگامان هنر انقلاب، پیشگامان هنر معاصر و چندین اثر خوشنویسی و نگارگری از استادان پیشین تا معاصرین وجود دارد که برخی اجرا شده و تعدادی نیز در مرحله اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: موضوعات فرهنگی و یادمانی دیگری نظیر صلوات، یادمان شهدای هشت‌سال دفاع مقدس، یادمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان مدافع حرم، یادمان شهدای آتش‌نشان، یادمان جهان‌پهلوان تختی، یادمان شهدای نیروی دریایی، صلح آبادی است و چندین اثر دیگر که به مناسبت‌های مختلف در سطح مناطق بیست و دوگانه اجرا و رونمایی شده است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران یادآور شد: همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی، دیوارنگاری بیش از هفتاد مدرسه با بهره‌گیری از طرح‌های منتخب فراخوان "نقش مهر" توسط هنرمندان بر جداره مدارس سطح شهر اجرا شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 29588

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =