۲۲۰ معبر منطقه ۱۷ آسفالت‌ریزی شده است

نائب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در جلسه میز خدمت منطقه ۱۷ گفت:در این منطقه کار بسیار خوبی انجام شده، به عنوان مثال بیش از ۲۲۰ کوچه و برخی از معابر اصلی این منطقه پس از ۲۰ سال آسفالت شده اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، میز خدمت با حضور حجت الاسلام آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه۱۷، روسای سازمان های خدمت رسان منطقه۱۷، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.

حجت الاسلام آقامیری درباره برگزاری این میز خدمت در مسجد جامع ابوذر گفت: برگزاری این میز خدمت، در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور بود؛ یکی از مباحث مطرح شده، درباره طرح خدمت بود که هفته‌های گذشته در این منطقه اجرا شد. می توان به مناسب‌سازی و آماده سازی خیابان ها و کوچه های بن بستی اشاره کرد که سال‌های بسیاری بود آسفالت نشده بودند و صرفا به تعمیر، نگهداری و لکه‌گیری ختم شده بودند.

وی افزود: در این منطقه کار بسیار خوبی انجام شده است؛ به عنوان مثال بیش از ۲۲۰ کوچه آسفالت شدند که برخی معابر اصلی این محله پس از ۲۰ سال آسفالت شدند، به طوری که آسفالت های موجود جمع آوری و آسفالت جدید از نو ریخته و جدول گذاری انجام شده است.

نائب رئیس کمیسیون عمران، تصریح کرد: در ایامی که از این کوچه‌ها بازدید داشتیم، شاهد رضایتمندی مردم بودیم؛ مجدد که درباره این موضوع صحبت به میان آمد، مردم بسیار راضی بودند این طرح باید ادامه پیدا کند، اما باید نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شود و با شکل جدیدی ادامه پیدا کند.

رضا شنگی شهردار منطقه ۱۷ نیز در این جلسه، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده تیم مدیریت شهری منطقه، به مردم پرداخت‌.

در ادامه جلسه، شهروندان حاضر در مسجد، مطالبات خود را به طور مستقیم با شهردار و مدیران سازمان‌ها در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 29589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =