مدارس و دانشگاه‌های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.

به کزارش شهر، عابد ملکی با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای فردا چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز سه شنبه با حضور اعضاء برگزار شد و با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری فعالیت کنند. همچنین کلاس‌های دانشگاههای استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند نیز غیرحضوری خواهد بود.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز طی این دو روز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس تعطیل هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی نیز برای فردا و پس‌فردا -چهارشنبه و پنجشنبه - ممنوع خواهد بود از شهروندان درخواست کرد: از ترددهای غیر ضرور خودداری و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی؛ همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز جمعه متوقف می‌شود.

معاون استاندار تهران همچنین از روسای سازمان‌ها و ادارات درخواست کرد که با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
کد خبر: 29597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =