جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران برگزار شد

جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به ریاست شهردار تهران و با حضور اعضای این شورا در محل ساختمان شهرداری پایتخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، عصر امروز -سه شنبه ۲۲ آذر۱۴۰۱- هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران و با حضور اعضای این شورا در محل ساختمان شهرداری پایتخت برگزار شد.

در این جلسه درباره چهار موضوع "بررسی وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه بین المللی تهران"، "ارائه پیش نویس دستورالعمل رده بندی معابر مصوب پارک حاشیه ای در سطح شهر تهران"، "بررسی پیشنهاد الزام به دریافت گواهی معاینه فنی خودروهای پلاک تهران از مراکز معاینه فنی سطح شهر تهران" و "تعیین تکلیف تردد ناوگان حمل بتن در طول روز در سطح شهر" بحث و تبادل نظر شد.

همچنین تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه ای تا پایان سال، لزوم انتقال نمایشگاه های پرمخاطب به نمایشگاه شهر آفتاب‌، اهداف معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک تهران، اجرای معاینه فنی برای خودروهای پلاک تهران در سه فاز، مقایسه موردی معاینه فنی در تهران و اطراف تهران و پیش بینی اجرای طرح، اهم پیش نیازهای اجرای طرح و برنامه ریزی برای تشکیل جلسه و تفاهم بین شهرداری، ناوگان حمل بتن و پلیس راهور؛ از جمله محورهایی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/ 

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 29599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =