ساماندهی بزرگراه اشرفی اصفهانی در دستور کار منطقه دو قرار گرفت

شهردار منطقه۲ به همراه معاونین و مدیران در دور جدید نظارت ستادی از نواحی با حضور در ناحیه ۲ضمن بررسی عملکرد و اقدامات شاخص ، بر ارتقای خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحیچ در جلسه نظارت ستادی  با بیان اینکه  رضایتمندی و ایجاد حس تعلق خاطر شهروندان مستلزم  اجرای پروژه های اثربخش  و خدمات مناسب است گفت: درهمین راستا دور جدید نظارت ستادی از نواحی با هدف ارتقاء وضعیت نگهداشت و پیشبرد طرحها و ایده های نوین در مدیریت شهری و بررسی روند اجرای پروژه ها آغاز شد.

وی افزود: پس از بازدیدهای میدانی که  از محلات و نواحی انجام شد ، نیازها و ظرفیت ها شناسایی و پس از اولویت بندی ، در این مرحله از نظارت ستادی به بررسی و برنامه ریزی برای رفع مسائل و نیازهای محلات پرداخته می شود.

شهردار منطقه ۲  گفت: بزرگراه اشرفی اصفهانی یکی از شبکه معابر شهری منطقه است  که  با توجه به  حجم سفرهای شهری در این  بزرگراه  ،ساماندهی آن با اجرای طرح های ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری در دستور کار بررسی قرار گرفت.

صالحی در ادامه با تاکید بر اهتمام جدی نواحی بر اجرای پروژه های توسعه محله ای گفت: اجرای پروژه های توسعه  محله ای گامی برای بازپیرایی شهر و تغییر و تحول در محله ها است و نیازمند برنامه ریزی جدی در اجرای این پروژه ها است.

شهردار منطقه۲ در پایان  بر تسریع در رسیدگی به درخواست ها و مطالبات  مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ تاکید کرد.

انتهای پیام 

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 29625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =