بارش برف در ارتفاعات تهران/ افزایش غلظت آلاینده‌ها ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری و پایداری نسبی جوی و افزایش آلودگی هوا و بارش برف و مه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری و در مناطق شهری استان به‌ویژه تا روز شنبه (۲۶ آذر) با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط ادامه انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و به‌دنبال آن کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز و روز شنبه (۲۳ و ۲۶ آذر) با فعالیت موج بارشی ضعیف در ارتفاعات استان، بارش برف گاهی همراه با مه و در بخش‌های شمالی استان گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر شنبه تا روز یکشنبه (۲۶ تا ۲۷ آذر) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه بخش‌های غربی و جنوبی گاهی وزش باد و کاهش نسبی آلودگی هوا مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) کمی ابری تا نیمه‌ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۵ آذر) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 29641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =