اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۱ از اجرای مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس در منطقه ۱۱ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری با حضور معاون  خدمات شهری این منطقه،  مدیر بازرسی منطقه ، رییس ناظر عالی سامانه مدیریت شهری، شهرداران نواحی  و نیروهای اجرایی انجام شد.  

حمید مطلبی، مدیر بازرسی منطقه ۱۱ درباره این مانور گفت: هر سال در آستانه فصل زمستان مانوری عملیاتی برگزار میشود تا نیروهای اجرایی و ادوات فوریتی سامانه ۱۳۷ و مدیریت شهری برای مواجه با حوادث غیر مترقبه آماده شوند .

مطلبی افزود :  به جهت مواجهه با حوادثی چون طوفان، سیل، سقوط درخت، آب گرفتگی، مفقودی دریچه و ... هر سال طی مانوری، ادوات و تجهیزات برای مواجه با این حوادث کنترل و توان سنجی و آمادگی نیروهای عملیاتی نیز سنجیده  و بررسی میشود. 

مدیر بازرسی این منطقه تصریح کرد: در این مانور طی عملیات هایی مانند تخلیه آب از دریاچه پارک رازی، برطرف سازی آب گرفتگی معابر، ‌بریدن کنده های درخت ،ساخت دریچه فلزی جایگزین به جای دریچه های شکسته در معابر و ... انجام شد. 

مطلبی در انتها خاطر نشان کرد: مانور امسال سومین مانور اصلی نیروهای اجرایی سامانه مدیریت شهری از سه سال گذشته تا کنون است که در آن ، هر ناحیه با یک ماشین و تجهیزات داخل آن مانند پمپ روبین، اره موتوری، موتور برق و هوا برش و ... شرکت داشتند. این مانور هر ساله و پیش از آغاز فصل زمستان در منطقه انجام خواهد گرفت .

انتهای پیام 

۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 29642

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =