کلان‌پروژه‌ها در پایتخت بر حسب ضرورت و با بررسی دقیق اجرایی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر کلان پروژه‌های پایتخت روی حساب اجرا می‌شود و شورا از این عملکرد رضایت دارد.

علیرضا نادعلی در گفت و گو با خبرنگار شهر، ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه این معاونت بی حاشیه و به خوبی فعالیت می کند، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر کلان پروژه‌های پایتخت روی حساب اجرا می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اولویت بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، یادآور شد: یکی از مصادیق رضایتمندی‌ها این است که در بخش عمرانی پروژه‌های جدید آغاز نشده و تلاش برای تکمیل طرح‌هاست.

نادعلی با بیان اینکه توجه ویژه ما به پروژه های اصلی شهر است، تصریح کرد:اعضای شورا از اجرای طرح‌های عمرانی رضایت دارند و ما صبوری می کنیم تا طرح‌ها به سرانجام برسد.

وی با اشاره به بازدید اعضا از مناطق مختلف شهر تهران، خاطرنشان کرد: در طول مدیریت شهری جدید شاهد آسفالت معابر به میزان قابل توجهی هستیم و انتظار ما این است که رونق آسفالت همچنان حفظ شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیاز به تلاش است که بتوان نواقص را در تأمین قیر نیز برطرف کرد هرچند این اقدام ارتباطی به شهرداری ندارد اما چون مصرف کننده اصلی در این زمینه است می توان کمبود و افزایش قیمت قیر را پیگیری کرد تا بتوان روند بهتری را در آسفالت معابر شاهد بود.

انتهای پیام/

۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد خبر: 29679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =