چرایی غیبت دو هفته‌ای شهردار تهران در شنبه‌های امید و افتخار

سخنگوی شهرداری تهران دلیل عدم حضور شهردار تهران در افتتاحیه های شنبه‌های امید و افتخار طی دو هفته اخیر را حضور زاکانی در جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه سال آینده عنوان کرد.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی در تشریح علت عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه افتخار و امید، گفت: شهردار تهران امروز در جلسه جمع‌بندی بودجه سال ۱۴۰۲ در دولت حضور پیدا کردند بی تردید آقای زاکانی همانطور که در ۱۵ شنبه افتخار و امید قبلی حضور مستمر داشتند برگزاری شنبه‌های افتخار و امید برایشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه شهردار تهران رئیس مجمع کلانشهرهای کشور هستند و در حقیقت نماینده شهرداری‌های کشور در هیات دولت محسوب می‌شوند برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها در جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه سال آینده حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در بررسی بودجه موضوع مربوط به شهرداری‌ها و مباحثی همچون حمل و نقل و آلودگی هوا است. لذا شهردار تهران خود را موظف به شرکت در این جلسات می‌داند. بر همین اساس امروز نیز قصد داشتند به محض اتمام جلسه بررسی بودجه در شنبه افتخار و امید حضور پیدا کنند که این امر با توجه به طولانی شدن جلسه محقق نشد.

به گزارش ایسنا، شهردار تهران امروز شنبه در هفدهمین شنبه افتخار و امید که به بهره‌برداری از اقیانوس پارک و هشت شعبه فروشگاه شهروند اختصاص پیدا کرده بود، برای دومین شنبه متوالی حضور پیدا نکرده بود.

انتهای پیام/

۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 29720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =