تحول در ارائه خدمات به شهروندان توانیاب در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در محدوده این منطقه طرح خدمت به شهروندان توانیاب، به صورت ویژه و در قالب چندین پروژه عمرانی برنامه ریزی شده و در دست اقدام است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، گفت: در محدوده این منطقه طرح خدمت به شهروندان توانیاب، با هدف دسترس پذیری آسان و ایمن برای ایجاد فرصت برابر مانند سایر شهروندان در فضاهای عمومی و با نگاهی ویژه و بومی سازی شده و با توجه به نیازهای فردی و اجتماعی این افراد، به صورت ویژه و در قالب چندین پروژه عمرانی برنامه ریزی شده و در دست اقدام است.

وی افزود: از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در این طرح مناسب سازی پیاده روهای خیابان های اصلی و پر تردد همچون امین الملک، پیغمبری. سجاد شمالی، یافت آباد، ابوذر ، زمزم، عبدل آباد، جوانه، هلال احمر و همچنین مناسب سازی مسیرهای منتهی‌ به نشانی و منازل شهروندان توانیاب و رفع موانع و ناهمواری های آنها است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: احداث، مرمت و مناسب سازی بوستان های سطح منطقه با نصب کف پوش های نوار بساوایی، ایجاد رمپ های ورودی مناسب سازی شده بوستان ها و سرویس های بهداشتی از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در این طرح برای ارائه خدمات مطلوب به این شهروندان است.

شنگی اظهار کرد: در همین راستا عملیات مناسب سازی بوستان فریناز در خیابان خوش سیما و بوستان گلناز در خیابان سجاد شمالی اجرایی شده و به پایان رسیده است و مناسب سازی بوستان های آل احمد، گلسار، بهاران، هویزه، طلائیه و سلامت در دست اقدام است.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به صورت ویژه در این منطقه طراحی و در حال اجرا است، شناسایی خانواده های کم برخوردار و ارائه خدمات اجتماعی سلامت محور و همچنین خدمات عمرانی مانند بازسازی و مناسب سازی منازل این شهروندان جهت تسهیل تردد آنها است.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 29748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =