سازماندهی خانه‌های دوام و ایمنی محلات در منطقه ۳

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۳ از سازماندهی و تقویت خانه های دوام و ایمنی محلات ۱۲ گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی فولادی اظهار داشت: تعامل و هم اندیشی درجهت پایدار سازی گروه های دوام محلات به منظور آمادگی مقابله با مخاطرات و بلایای طبیعی است به همین علت بررسی و ارائه راهکارهای مناسب و کاربردی برای مدیریت بهتر بحران در سطح محلات و نواحی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.  
رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۳ افزود: مسئولین سرای محلات با استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه جذب گروه دوام (داوطلب واکنش اضطراری محله) فعالیت می کنند.
او ادامه داد: هدف از سازماندهی خانه های دوام و ایمنی، عضویت یکی از اعضای خانواده ها در این گروه است تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی در وقوع حوادث، بلایای طبیعی و ... بتوانند جان خود و دیگران را نجات دهند.  
همچنین محمود افراخته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ در نشست هم اندیشی مشترک ستاد مدیریت بحران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: با مشارکت و برنامه ریزی مناسب گام موثری در امر آموزش اصولی و پایدار به شهروندان برداشته می شود.  

انتهای پیام 

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 29753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =