۲واحد تجاری متخلف سد کننده معبر در منطقه ۱۱ پلمب شد

در ادامه روند اجرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ، ۲ واحد تجاری خرید و فروش غیر مجاز ضایعات در ناحیه ۴ منطقه۱۱ پلمب شد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ به منظور اجرای قانون و جلب رضایت شهروندان بر حسب گزارشات مردمی و بازدید های میدانی عوامل اجرایی اداره ساماندهی منطقه۱۱ ۳واحد تجاری فروش و خرید غیر مجاز ضایعات به دلیل سد معبر و ایجاد نارضایتی برای شهروندان با حضور عوامل قضایی و مدیران شهری پلمب شد.

مصطفی شمشیر بند شهردار ناحیه۴ منطقه۱۱ در این خصوص گفت: در راستای طرح نگهداشت شهر و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از بصری و صوتی؛ در امتداد اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها به همت اداره ساماندهی منطقه۱۱ و عوامل اجرایی ناحیه ۴؛ ۲ ملک متخلف خرید و فروش ضایعات شناسایی و پلمب شد.

او افزود: طی سالیان متمادی برای اخذ رای کمیسیون بند ۲۰ماده۵۵ تلاش شد و خوشبختانه موفق به کسب رای پلمب شدیم تا مردم از وضعیت فعلی رضایت کسب کنند .

شمشیربند در انتها گفت: در برخورد با تخلف با واحد های صنفی تعارف نداریم و هر هفته گزارشات را برای اطلاع مردم از اخرین اقدامات اطلاع رسانی می کنیم .

انتهای پیام 

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 29789

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =