جزئیات خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه‌های شهروند

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به امکان خرید اقساطی لوازم خانگی از فروشگاه‌های منتخب شهروند به صورت سازمانی یا شخصی، توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

به گزارش شهر، داوود قربانیان مدیر عامل شهروند درباره شرایط خرید اقساطی از فروشگاههای شهروند محله اظهار داشت: فروش اقساطی و اعتباری کالا و لوازم خانگی در فروشگاههای برتر و منتخب، حاصل قرارداد بین شهرداری تهران با شرکت شهروند است. البته سازمان‌های دیگر نیز می‌توانند ضمن عقد قرارداد با شرکت شهروند، از خدمات فروش اقساطی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این قرارداد از مشارکت بانک شهر یا منابعی که در اختیار است، استفاده می‌شود. نرخ مشخصی بابت کارمزد بهره‌مندی از این تسهیلات تعیین شده و بر اساس آن، تقسیط ۱۲ تا ۳۶ ماهه انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهروند در خصوص ضمانت مورد نیاز برای خرید اقساطی اظهار کرد: اگر شخص وابسته به سازمان خاصی نباشد، می‌تواند از طریق چک یا تضامین معتبر بانکی، خرید اقساطی از فروشگاههای شهروند داشته باشد.

قربانیان اضافه کرد: فروشگاه شهروند تا پیش از دوره جدید، بیشتر به عرضه کالای مصرفی خانوار و بعضاً پوشاک اکتفا کرده بود. اما در دوره جدید با توجه به تأکید شهردار تهران، قرار شد که شبکه از لحاظ فیزیکی توسعه یابد و کالاهای بادوام و لوازم خانگی با تمرکز بر لوازم خانگی ایرانی به صورت نقد و اقساط در دسترس مردم قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: باتوجه به افزایش قیمت‌ها، نیاز به نهادی که بتواند لوازم خانگی را به صورت اقساطی با سودی عادلانه دراختیار مردم قرار بدهد، احساس می‌شد. بنابراین در سبد خرید اقساطی، برای رفاه شهروندان کالاهای بادوام و لوازم خانگی ارائه می‌شود.

قربانیان در پاسخ به نحوه تأمین مالی برای خرید اقساطی از فروشگاههای شهروند گفت: این منابع از فروشگاه‌های شهروند و بانک شهر تأمین خواهد شد تا شهروندان لوازم خانگی موردنیاز خود را به صورت اقساطی با پایین‌ترین سود و کارمزد ممکن تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تعاملی با مدیرعامل بانک شهر امضاء شده تا بانک شهر تأمین اعتبار لازم را انجام دهد، توضیح داد: توافق نامهای تنظیم شده و سقف این توافق نامه به میزان مراجعه و توان بانکها بستگی دارد. در حال حاضر طی توافقی که با بانک شهر صورت گرفته، خدمات را آغاز کرده‌ایم و در آینده با توجه به توان بانک، مبلغ منابع تامین کننده مشخص خواهد شد.

منبع: برنا

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 29796

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =