حمل و نقل سهم قابل‌توجهی در تولید و اشتغال دارد

به منظور پاسداشت جایگاه، منزلت و اهمیت کار زحمت‌کشان عرصه حمل و نقل و ترافیک، همایش گرامیداشت روز ملی حمل و نقل با حضور شهردار منطقه ۲۰ در بوستان آموزش ترافیک این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل و نقل که به مناسبت  ٢۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل و رانندگی برگزار شد گفت: حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصادی و خدماتی هر جامعه محسوب می شود که سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال دارد.

ناظم رضوی افزود:حوزه حمل و نقل در برگیرنده فعالیت هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت های اقتصادی و خدماتی و جابجایی شهروندان نقش غیر قابل انکاری بر عهده دارد.

در این همایش که شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰، رئیس تاکسیرانی منطقه ۲۰، تعدادی از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، و پلیس راهور منطقه ۲۰ نیز حضور داشتند از فعالان و تلاشگران حمل و نقل شهری (رانندگان برتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی منطقه، شهروند فعال دوچرخه سوار و...) به واسطه دارا بودن اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقدیر شد.

همچنین شهردار منطقه و مسئولین شرکت کننده در این همایش از محوطه پیست دوچرخه سواری و کارگاه سیمیلاتور (شبیه سازی خودرو) بوستان ترافیک بازدید کردند.

انتهای پیام

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 29792

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =