مدیریت‌های شهری ویترین نظام هستند

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی گفت: مدیریت‌های شهری ویترین نظام هستند و باید مطالعات زیادی روی مسائل و موضوعات شهری انجام شود و مطالعات در حوزه شهرداری‌ها کاربردی‌تر شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ سجاد انوشه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره پژوهشش و نوآوری در مدیریت شهری و نهمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی گفت: در ابتدا از دوستان و دست‌اندرکاران در استانداری ها و شهرداری های کشور و همچنین مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران که برای راه اندازی چنین جشنواره ای زحمت کشیده اند، تشکر می کنیم.

وی افزود: گلایه داریم که به عنوان مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی باید در این جشنواره بیشتر درگیر باشیم و امیدواریم از سال های بعد به این مساله دقت بیشتری شود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش مدیریت شهری و روستایی با بیان اینکه در باب پژوهش اعتقاد داریم که پژوهش از یک موضوعی شروع می شود تا بتوانیم با شناسایی آن را رفع کنیم، ادامه داد: اکنون پژوهش ها به سمت موضوعات راهبردی و کلان کشیده شده است.

وی بیان کرد: این در حالی است که مدیریت های شهری ویترین نظام هستند و باید مطالعات زیادی روی مسائل و موضوعات شهری انجام شود و مطالعات در حوزه شهرداری ها کاربردی تر شود.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 29802

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =