بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش آخرین اقدامات سازمان بازرسی شهرداری تهران در حوزه ارتقاء سلامت اداری و بررسی اصلاحیه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در تشریح برنامه کار یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر با تاکید بر اهمیت موضوع سلامت اداری در بدنه نظام اداری اظهار کرد: صحن شورا در این جلسه میزبان داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، برای ارائه گزارش آخرین اقدامات این سازمان در خصوص کارهای انجام شده و برنامه های آتی شهرداری تهران در حوزه ارتقاء سلامت اداری خواهد بود.

وی ارائه گزارش از سوی حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای شهر تهران در خصوص حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران تا ۳ ماهه سوم سال جاری (۳۰ آذرماه) را به عنوان دستور کار دوم صحن برشمرد.

سخنگوی شورای شهر تهران اظهار داشت: بررسی لایحه "اصلاحیه مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت های تابعه" با ارائه گزارش از سوی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر از دیگر موضوعات صحن خواهد بود.

وی بررسی استفساریه شهردار تهران در خصوص "اصلاحیه یک ماده از مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا" را نیز به عنوان دستور چهارم صحن علنی فردا اعلام کرد و ادامه داد: مقرر شده تا در این موضوع نیز کمیسیون های مشترک شهرسازی و معماری و نظارت و حقوقی گزارشی را به استماع اعضای شورا برسانند.
نادعلی در پایان خاطر نشان کرد: هفدهمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران به عنوان آخرین دستور کار جلسه فردا لحاظ شده تا در صحن شورا بررسی و تصویب شود.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 29807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =