بهره‌برداری از پروژه بازچرخانی آب در منطقه۲

پروژه بازچرخانی آب و انتقال ۸۰۰هزار مترمکعب پساب شهرک قدس به باغ راه فدک در یک دوره سه ساله ،همزمان با نظارت ستادی معاون خدمات شهری و محیط شهری شهرداری تهران از منطقه دو به بهره بردرای رسید.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، حسین نظری معاون خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری تهران به همراه مدیران کل و شهردار منطقه از پروژه ها واقدامات منطقه۲ درحوزه خدمات شهری ومحیط زیست بازدید کردند.
نظری در این نشست پس از ارائه گزارش و بررسی وضعیت نگهداشت شهر در این منطقه گفت: آسیب شناسی و رفع مسائل با همدلی، هم افزایی و تشریک مساعی  موضوعات در حوزه خدمات شهری از جمله اهداف بازدیدها و نظارت ستادی است.
وی افزود: شهرداری  به عنوان  یک مجموعه پویا و  خدمت گزار که مهم ترین اهداف   آن جلب رضایت شهروندان  است و کار محوری و اخلاق محوری را رویکرد خود قرار داده است.
مهدی صالحی شهردار منطقه در تشریح اقدامات و برنامه های شاخص منطقه ساماندهی رود دره فرحزاد را یکی از مهم ترین پروژه های شهری درحال اجرا برشمرد و گفت: باتوجه به اینکه با خشکسالی و محدودیت منابع آب روبرو هستیم  پروژه بازچرخانی آب  از دیگر  پروژه هایی است که  مطابق اسناد بالادستی اجرا شد.
وی افزود: در همین راستا بابهره برداری از پروژه بازچرخانی آب در باغ راه فدک ، استفاده از پساب شهرک قدس برای آبیاری فضای سبز به دو میلیون مترمکعب افزایش یافت.
لازم به ذکر است  درنشست نظارت ستادی جداگانه ضمن ارائه آخرین اقدامات وفعالیت ها عملکرد منطقه مورد پایش قرار گرفت.

انتهای پیام 

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 29812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =