زحمت سازمان بازرسی خوب است، اما کار سنگین است

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی جسارت پیدا کردند که در راهروهای شهرداری بایستند و به مردم بگویند که عدد فیش آنها را کاهش می‌دهند؛ فساد ریشه دارد و زحمت سازمان بازرسی خوب است، اما کار سنگین است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و شانزدهمین جلسه شورا با بیان اینکه از ریاست سازمان بازرسی تقدیر می کنم، اظهار کرد: مشکل ما این است که شما و من فکر می کنیم شهرداری را می شناسیم. شما با ۱۶ ماه و من با ۱۹ سال.

وی افزود: قبل از عید پرونده ای در ماده ۱۰۰ مربوط به تخلف ۱۲۴ هزار متر مربعی یک بیمارستان داشتیم؛ مشاور یک دهم مسکونی بین ۱۶ تا ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد. من و نماینده قوه قضاییه بر سر این عدد اختلاف داشتیم. نظر ما هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و نظر کارشناس ۱۶ میلیارد تومان بود. شما می گویید هفت باند در شهرداری شناسایی کرده اید؛ اگر هفت هزار باند را نیز بگردید پیدا می شود.

خزانه دار شورا تصریح کرد: همین حالا در مناطق شمالی نیروها در راهروها ایستاده اند و جسارت پیدا کرده اند و به مردم می گویند که اگر فیش دارید به ما بدهید تا مبلغ آن را کم کنیم.

وی یادآور شد: کسانی که با فساد آشنا بودند در ابتدای کار ما این را گفتند که چهار سال زود به اتمام می رسد و می روید و ما هستیم. فساد ریشه و کار دارد. زحمت شما نزد خدا محفوظ است. مقام معظم رهبری فرمودند که فساد در شهرداری اژدهای هفت سر است. شما یک سر را زدید و ۶ سر دیگه مانده است. باید حواسمان را جمع کنیم چون که کار سنگین است. کسی نمی خواهد زحمات سازمان بازرسی را ضایع کند و مواردی که می گوییم، وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به ما اعلام می شود که کسانی در استخرهای لاکچری می نشینند و برنامه ریزی می کنند و از این موارد فراوان است. کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده پنج در حال تبدیل شدن به دلالی هاست. وضع وحشتناک است. کمیسیون ماده ۱۰۰، ماده ۵، ماده ۷، ماده ۱۲ و مواردی از این قبیل رانت فراوان دارند. شما می روید دنبال کسی که یک سکه یا دو سکه رشوه گرفته و ما یک پرونده اختلاف هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی را که درصدی از بودجه شهرداری را به خود اختصاص می دهد، به شما اعلام می کنیم.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: 29869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =