تاکسی‌ران، اتوبوس‌ران و دوچرخه‌سوار برتر منطقه ۱۲ تقدیر شدند

شهردار منطقه ۱۲ از تعیین برترین‌های حوزه حمل‌ونقل این منطقه در روز جهانی حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت روز جهانی حمل‌ونقل گفت: مهم‌ترین رکن در حمل‌ونقل عمومی، خدمت‌رسانی به شهروندان به بهترین نحو است؛ چراکه هم سبب افزایش مطلوبیت سرویس حمل‌ونقل عمومی و در پی آن، جلب رضایت شهروندان و دعای خیرشان برای دست‌اندرکاران این حوزه می‌شود و هم نظم و آرامش و امنیت روانی در این سیستم را به دنبال دارد.

یزدی با تأکید بر اهمیت حسن رفتار و نظم و کاردانی در حوزه حمل‌ونقل افزود: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور گسترش فرهنگ وظیفه‌شناسی و مردم‌داری در حمل‌ونقل عمومی، برترین‌های حمل‌ونقل عمومی در این منطقه را بر پایه نظرسنجی‌های میدانی از همکاران و مردم تعیین و از آنها تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، روز یکشنبه، ۲۷ آذرماه، طی نشستی با حضور زینب عبادی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۱۲، نفرات برتر حوزه حمل‌ونقل این منطقه تعیین و از آنها تقدیر شد.

در این نشست عبادی ضمن قدردانی از مهمانان خود بیان کرد: سرویس‌دهی به‌موقع، برخورد مناسب با مسافران، میزان تعهد و مسؤولیت‌پذیری رانندگان خدوم سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی و رعایت انصاف با مردم به جز آنکه به اعتمادسازی و افزایش علاقه‌مندی و ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل‌ونقل عمومی کمک می‌کند، تأثیر به‌سزایی در ارتقای این سیستم و به دنبال آن، حال خوب شهروندان برای انجام کارهای روزمره‌شان خواهد داشت و این نکته‌ای است که باید رانندگان محترم تاکسی و اتوبوس همواره در نظر داشته باشند.

در ادامه پس از معرفی نفرات برتر حمل‌ونقل عمومی منطقه ۱۲ از هوشنگ آهنچی به عنوان تاکسیران برتر، علی تقی‌زاده به عنوان اتوبوس‌ران برتر و صدیقه انصاری به عنوان دوچرخه‌سوار برتر منطقه ۱۲ با اهدای لوح و جوایز نفیس تقدیر شد.

آهنچی، راننده تاکسی خط ۱۲۱۱، تقی‌زاده راننده اتوبوس خط بهارستان-شوش و انصاری، دارای گروه‌های دوچرخه‌سواری در محله سنگلج است که ضمن تبلیغ و مشارکت در گروه‌های دوچرخه‌سواری منطقه به صورت ماهیانه در سطح تهران نیز برنامه‌های دوچرخه‌سواری به اجرا درمی‌آورد.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 29872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =