حضور مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در میز خدمت هفته آینده شهرداری تهران

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی از مراجعه ۴ تا ۵ هزار نفری شهروندان به «میز خدمت» برای ارائه درخواست‌ها و مشکلات‌شان طی چهل و سه هفته گذشته خبر داد.

سید سعید صدرزاده در گفت‌وگو با شهر، در تشریح برگزاری چهل و سومین «میز خدمت» شهرداری پایتخت در حاشیه نمازجمعه بیان کرد: میز خدمت این هفته با حضور داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران برگزار شد. ایشان به همراه معاونان خود از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۴ پاسخگوی نمازگزاران در سرای خدمت مصلی امام خمینی (ره) بود.

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی ضمن اشاره به پویایی سازمان بازرسی در طرح میز خدمت، گفت: سازمان بازرسی همیشه داوطلب برگزاری این طرح بوده و چندمین مرتبه است که در میز خدمت هفتگی، شرکت می‌کند.

صدرزاده در ادامه عنوان کرد: برگزاری طرح «میز خدمت» طرحی است که شهردار تهران در بهمن سال گذشته آن را مطرح کرد و در همان هفته‌ کار آغاز شد. پس از اجرای «میز خدمت» در شهرداری تهران، بقیه ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی هم این کار را شروع کردند.

به گفته وی؛ میز خدمت، طی چهل و سه هفته ای که تا از اجرای این طرح می‌گذرد، بین ۴ تا ۵ هزار مراجعه کننده داشته است تا مدیران شهری پاسخگوی رودرروی شهروندان باشند.

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی با بیان اینکه درخواست‌های مردمی به چند بخش تقسیم می‌شود، افزود: درخواست‌هایی که ارتباط مستقیم با شهرداری دارد و درخواست‌هایی که ارتباط غیر مستقیم دارد.

صدرزاده درباره بخش نخست، توضیح داد: ممکن است که برخی از مطالبات مردمی با یک تلفن حل و فصل شوند. تعدادی از مطالبات هم نیاز به بررسی و تجمیع گزارش دارد که درخواست‌های شهروندان در این بخش قابل توجه است.

وی درباره چگونگی پیگیری مطالبات شهروندان، بیان کرد: تمامی مراجعه کنندگان پس از مطرح کردن درخواست خود، هفته بعد هم می‌توانند به پای میز خدمت بیایند و بگویند که پیگیری مطالبات ما به کجا رسید؟ درواقع مدیریت شهری با این حضور دائمی و هفتگی؛ خود را ملزم کرده تا درخواست مردم را در اسرع وقت پیگیری کند. 

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی در ادامه تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با تماس‌های تلفنی امور مطرح شده در میز خدمت را پیگیری و یا اینکه در نماز جمعه بعدی به صورت حضوری موضوعات مطرح شده خود را جویا شوند.

صدرزاده با اعلام اینکه هفته آینده مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) میهمان میز خدمت خواهد بود، گفت: دهه پایانی اسفند نیز شهردار تهران به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری سخنران خطبه‌های پیش از نماز جمعه تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 29958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =