آغاز طرح بودجه‌ریزی مشارکتی و مردمی‌سازی اداره شهر در منطقه ۱۵

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۵ از آغاز طرح بودجه ریزی مشارکتی برای تحقق مردم سازی اداره شهر در قالب «من شهر دارم» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم با تاکید بر لزوم حرکت به سوی بودجه ریزی مشارکت گفت: طرح بودجه ریزی مشارکتی برای تحقق مردم سازی اداره شهر بنا بر خروجی جلسات قرار خدمت، تماس تلفنی مردم با سامانه ۱۳۷ پلاس، جلسات نخبگانی محلات و طرح رصد مناطق اجرا می شود.

او با اشاره به اینکه در این طرح  بودجه پروژه‌های توسعه محلی به طور کامل با نظر مردم تعیین می شود، افزود: این پروژه از روز گذشته آغاز و تا ۱۳ دی ادامه دارد.

پورقاسم با اشاره به اینکه در این طرح ۱۰۵ پروژه اجرایی در سطح محلات منطقه را  به نظرخواهی مردم گذاشته ایم افزود: براین اساس پروژه های منتخب و بیشترین رای از سوی مردم برای اولویت بندی پروژه های  سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته می شود.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه در ادامه اضافه کرد: این طرح با حضور ۸۲  نفر از پرسنل شهرداری منطقه با عنوان سفیران طرح بودجه مشارکتی و با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و نواحی هفتگانه اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اینکه پروژه‌ها در سایت به تفکیک مناطق و محلات بارگذاری شده است افزود: شهروندان می توانند برای مشارکت به لینک manshahrdaram.tehran.ir مراجعه کنند.

پورقاسم در پایان خاطر نشان کرد: به تناسب جمعیت نواحی میزان مشارکت نواحی هفتگانه مشخص شده است و براین اساس از نظر ۳۵ هزار و ۸۷۵ شهروند در این طرح بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 30046

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =