اکران زیبایی‌های پایتخت در سطح شهر

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: عمده شهروندان با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آشنا نیستند.

به گزارش شهر، امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار کرد: در چند وقت اخیر تابلوها و بیلبوردهایی در سطح شهر اکران شده است که مزین به تصاویری از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ایران است و توانسته در معرفی زیبایی‌ها، فرهنگ و آداب و سنن اقوام ایران تاثیر گذار باشد. از آنجا که تهران شهر اقوام است حس خوبی به شهروندان منتقل کرده است، تا آنجا که شاهد خوشحالی چندین نفر از هموطنان یزدی از نصب بیلبورد اکران شده در اتوبان شهید همت که به شهرشان تعلق داشت بودیم.

وی ادامه داد: این اقدام می‌تواند در ایجاد حس تعلق به شهر و کشورمان آن هم در شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، موثر باشد.

قاسمی بیان کرد: در شرایطی که برخی دستگاه‌ها و رسانه های معاند سعی می کنند با ایجاد تفرقه بین اقوام کشور را دچار خدشه کنند، راه اندازی کمپین و اجرای تصاویر جاذبه های گردشگری توانست بوی ایران را در شهر پراکنده کند و باعث زنده شدن حس تعلق به کشوری که در آن رشد کرده ایم شود.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: ستاد گردشگری در نظر دارد برای ایام دهه فجر با توجه به بانک اطلاعاتی گردشگری از زیبایی ها و جاذبه های شهر تهران و در راستای معرفی این فضاها جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان همکاری مشترکی را داشته باشد زیرا عمده شهروندان با بسیاری از این جاذبه ها آشنا نیستند.

قاسمی ادامه داد: ما در ستاد گردشگری در نظر داریم با همکاری تمامی بخش‌های مدیریت شهری اکران زیبایی های شهر تهران را اجرا کنیم و از همه ابزارهای قابل دسترس شهروندان از جمله مترو، تلویزیون‌های شهری، تبلیغات اتوبوس و ... بهره‌برداری خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 30052

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =