اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: با استقرار دستگاه های مکانیزه نمک پاش در بزرگراه ها و خاورهای شن و نمک پاش در معابر، جانمایی بادکت در سایت های شمالی و جنوبی و توزیع ده هزار کیسه شن و نمک در میادین و معابر اصلی از جمله اقدامات شهرداری منطقه هشت برای پیشگیری از هرگونه یخ زدگی و آبگرفتگی ناشی از بارش های شب گذشته و اخلال در تردد شهروندان و خودروها بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، همزمان با بارش های شب گذشته فاطمه تنهایی شهردار منطقه از استقرار دو دستگاه نمک پاش مکانیزه در دو بزرگراه اصلی این محدوده خبر داد و گفت: با استقرار تجهیزات مکانیزه در بزرگراه ها و معابر اصلی منطقه هشت و اقدامات شهرداری منطقه هشت برای پیشگیری از یخ زدگی و آبگرفتگی معابر عوامل اجرایی و تجهیزات خدمت رسان منطقه هشت آمادگی حداکثری داشتند.
 اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸وی افزود: همزمان با آغاز بارش برف و باران و به منظور پیشگیری از هر گونه گرفتگی و ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در بزرگراه ها این دو دستگاه در بزرگره شهید باقری بعد از خیابان جانبازان و همچنین بزرگراه امام علی (ع)مسیر جنوب به شمال مستقر شدند.
 اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸تنهایی همچنین از جانمایی دو بابکت در سایت های منطقه هشت خبر داد و افزود: یکی از بابکت ها در سایت شمالی که خیابان شهید آیت الله مدنی است مستقر و دیگری نیز در سایت جنوبی منطقه(زیر پل شهید سردار سلیمانی) برای بهره برداری آماده شده بود.
 اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸تنهایی همچنین از استقرار ۶ دستگاه خاور روباز برای نمک پاشی سخن گفت و افزود: برای پیشگیری از یخ زدگی معابر در حین بارش برف این خاورها اقدام به شن و نمک پاشی کردند و همچنین نیروهای خدمات شهری منطقه به همراه تجهیزات در ۱۷ نقطه حساس محدوده اعزام شدند.
 اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸وی گفت: این نقاط مکان هایی هستند که به عنوان نقاط حساس که در مواقع بارش برف و باران دچار آبگرفتگی می شوند و شب گذشته گزارشی مبنی بر آبگرفتگی ای که مانع از رفت و آمد شهروندان و خودروها بشود نداشتیم.
 اعزام دستگاه‌های مکانیزه نمک‌پاش و استقرار نیروهای خدمات شهری در ۱۷ نقطه حساس منطقه ۸شهردار منطقه ۸ خیابان‌های پروین، دماوند تقاطع افشاری، آیت تقاطع دلسیم هاشمی، هفت حوض، خیابان شهید ثانی، خیابان مدائن و مهر و... را به عنوان نقاط حساس برشمرد و تصریح کرد: با توجه به لایروبی ۸۹ هزار مترطول از مسیل‌ها و حوضچه‌های آبگیر سطح محدوه از ابتدای پاییز، از آغاز سال و براساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمامی کانال های اصلی و مسیل‌ها که در زمان بارش‌ باران می توانستند خطر آفرین باشند، لایروبی شدند و مشکلات بحرانی آن ها برطرف شد.

انتهای پیام

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 30047

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =