جلوگیری از یخ‌زدگی معابر شمال تهران با آماده‌باش نیروهای برف‌روب

​نیروهای برف روب شمال تهران با آماده باش کامل از همان ساعات اولیه بارش علاوه بر برف روبی معابر ، عملیات جلوگیری از یخ زدایی را در سطح معابر منطقه یک با هدف جلوگیری از لغزندگی انجام دادند. ​

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیدمهدی صباغ شهردار این منطقه شب گذشته به همراه رضا شرفی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امید آقایی معاون خدمات شهری و امور خودرویی این سازمان، سجاد امیر زادگان معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران، مدیران شهری منطقه یک و... ضمن حضور در سایت های برف روبی شمال تهران و نظارت مستقیم بر عملیات برف روبی اعلام کرد: بیش از ۲۰۰ نیروی خدمات شهری و برف روب شهرداری منطقه یک و بیش از ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی و مکانیزه از جمعه شب به صورت آماده باش در ۱۴ سایت مستقر و با شروع بارش اقدام به پخش شن مخصوص و برف روبی معابر شمال تهران نمودند.
او در این بازدید از شهرداران نواحی خواست با توجه به احتمال یخ زدگی سطح معابر شمالی تهران بدلیل بارش برف و برودت هوا نسبت به برف روبی کامل معابر و رفع هر گونه آب گرفتگی اقدام نمایند تا از لغزندگی بیش از اندازه سطوح سواره راه و پیاده راه جلوگیری شود.
شهردار منطقه یک پایش عملیات برف روبی و رفع مشکلات احتمالی را از وظایف اصلی مدیران شهری منطقه دانست و گفت: مدیران شهری باید سطح آمادگی خود را برای عملیات برف روبی در روزهای سرد زمستانی شمال تهران ارتقا دهند و نسبت به شارژ مجدد مخازن اقدام کنند.
وی مشارکت شهروندان را در مدیریت شهر به هنگام بارش برف موثر دانست و از آنها درخواست کرد به هنگام شرایط نامساعد جوی از تردد غیر ضروری در معابر به خصوص مناطق شمالی خودداری نمایند و مدیریت شهری را در برف روبی سطوح مقابل محل سکونت خود و تکانیدن پوشش برف روی درختان همراهی نمایند و در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی خانمان در سطح منطقه باسامانه ۱۳۷پلاس تماس بگیرند و اطلاعات مکانی فرد مورد نظر را اعلام نمایند تا نسبت به اعزام گشتهای اورژانس خدمات اجتماعی و اسکان آنها در مدد سرا ها اقدام شود.

انتهای پیام

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 30048

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =