اجرای پروژه‌های توسعه محلی در محله استادمعین

شهردار منطقه ۹ در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران مسجد المهدی(عج) از اجرای پروژه های توسعه محلی با محوریت عمرانی در کوچه های خیابان محمدخانی محله استاد معین خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: حضور مدیران در بین شهروندان باعث ایجاد همدلی و افزایش خدمت رسانی به مردم می شود که در این راستا دیدارهای هفتگی چهره به چهره با شهروندان نمازگزار در مساجد غربی پایتخت را برای رفع کم و کاستی ها در اولویت قرار داده ایم.
او افزود: با شروع فعالیت دوره جدید مدیریت ارشد شهری، رویکرد شهردار تهران به اتمام پروژه های نیمه تمام معطوف شد که به این منظور پویش شنبه های امید و افتخار برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهری  راه اندازی شد.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: با توجه به رویکرد مذکور، در قسمت غربی پایتخت در کنار انجام پروژه های کوچک مقیاس  محلی، پروژه کلانی چون ادامه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) با هدف رفع گره ترافیکی غرب تهران، توسط شهردار تهران بعد از مدتها توقف، در شهریور ماه جهت انجام عملیات اجرایی کلنگ زنی شد.
مرتضوی که برای حل مشکلات شهروندان محله استاد معین در مسجد المهدی(عج) حضور پیدا کرده بود، گفت: امسال و در اجرای پروژه توسعه محلی در محله استاد معین نهر شمال به جنوب قسمت شرقی خیابان محمدخانی و تبدیل به کانیو جانبی انجام شده است.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ با اشاره به معضلات بوستان المهدی(عج) توضیح داد: با درخواست های مردمی مقرر شد تا آلاچیق های این بوستان که محلی برای تجمع معتادان و کارتن خواب ها شده بود جمع آوری شود که این اقدام در حال انجام است.
او در خاتمه تاکید کرد: پی گیر اجرای پروژه های توسعه محلی در محلات غربی پایتخت هستیم که در این راستا در چند کوچه خیابان محمدخانی با جمع آوری نهر و تبدیل آن به کانیو جانبی در این زمینه قدم بر می داریم.
 

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 30088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =